Sonntag, 23. März 2014

Christmas Cards - March #2, #3 and #4

Have had a run making Christmas cards yesterday ;) As I've missed challenges #2 and #3 this month over at 52(Christmas) Card Throwdown I've created the cards together with challenge #4 which is Paper Flowers. Seems I've been in a bizarre mood yesterday :D and started with a "special" take on the color and theme challenge :D

52 (Christmas) Card Throwdown - March #4 Stash Challenge Paper Flowers
Rogue Redhead Designs - Holiday Inspiration Club - Make your own background

March #4 Stash Challenge "Paper Flowers"

March #2 Color Challenge
March #2 Color Challenge
March #3 Theme Challenge "Stars"

March #3 Theme Challenge "Stars"
Gestern hatte ich einen "ich-mache-endlich-die-W-Karten-für-die-verpassten-März-Themen" - Run :D ... und hatte scheinbar einen etwas skurillen Tag :D
Mit diesen 6 Karten bin ich mittlerweile bei 24 Karten angelangt. Noch ein Thema und dann bin ich erstmal durch ;)

Kommentare:

Shirley Chillman hat gesagt…

What are you like Silvia ... Christmas cards!!!

All gorgeous especially the little girl and boy .. soooo cute but the stars are my fave. Love the saucy wink.

Warm crafty hugs from Shirl x x

Francesca hat gesagt…

Hi Silvia, What great christmas cards, you will be really ahead on the rest of us. Libe gruesse von Francesca

Elly hat gesagt…

Fantastisch. Meinen Geschmack hast du voll getroffen.(:o)

Meggymay hat gesagt…

Fabulous selection of Christmas cards, you must have quite a few in your collection by now.
Yvonne x

Elborgi hat gesagt…

Die Sternkarten gefallen mir
LG
Elma

Dagmar hat gesagt…

Die sind ja genial!!! So gefallen mir Weihnachtskarten auch im Frühjahr :-)

Mrs.B hat gesagt…

A fabulous selection Silvia, and all so original. Must say the 'star' ones are my favourite.
Avril xx

lynnesbowsandbelles hat gesagt…

Love the collection of cards (I so wish I was as motivated as yourself!).
There is such a range of styles. I really like the stars with the faces on them, such fun.
Wishes
Lynne

Gina hat gesagt…

Hahahahaha...love the creepiness of those cards...feels like it is nearly christmas here today...freezing and hail storms!!! :D XXX

doris hat gesagt…

Ja, schönes Fest ...
Sylvia, die Karten sehen *super* aus!!

GLG Doris

angelika hat gesagt…

Meine Favoriten sind No. 2 & 3, sehr skurril 😉😉😉 Die anderen Karten sind auch super geworden. Dann meinen herzlichen Glückwunsch das du es schon so weit geschafft hast. Ich nehme es mir auch immer wieder vor und dabei bleibt es - leider 😉😉
Liebe Grüße ☺️☺️☺️
Angelika

Kreatives von Andrea hat gesagt…

Na du bist ja fleißig....ich finde alle Karten sehr gelungen,wobei mein Favorit ist die 1. Karte...

Ich wünsche dir noch einen schönen Sonntag und schicke dir einen lieben Gruß, deine Andrea.

Gery hat gesagt…

Had to smile, when I saw all these Christmascards. They all look kind of funny and happy.
I realy don't mind that you were in a bizarre mood yesterday, just go on with this moods :-))
Groetjes Gery

Alie Hoogenboezem-de Vries hat gesagt…

Loads of fantasy for these cards Silvia...you did great!

Carola Bartz hat gesagt…

Irgendwie hatte ich nicht erwartet, Weihnachtskarten zu sehen... Sie sind schoen, teilweise sehr ungewoehnlich, was mir gefaellt.

baileyrosy.com hat gesagt…

What a fabulous collection of cards so fresh and unusual beautifully stamped and colored and so unique.

Marie

Margik hat gesagt…

Fantastic selection of Christmas, Silvia. My favorite is the last "Star".

Willy hat gesagt…

Funny Christmas cards, Silvia!

Faye hat gesagt…

Silvia, you've been very busy making cards too! Love the Christmas cards and envy you getting such a head start.

Danielle Vincent hat gesagt…

Well you caught up in a hurry and made some great cards :o) LOVE your paper flowers - the colors are very original and awesome. Thanks for joining us this week at 52CCT (and sharing from the past week challenges too).

isisimaginings.com hat gesagt…

Wonderful cards, I love the Stampotique images.

Elli p.´s Stempelvitrine hat gesagt…

Moin Silvia,
das sind wirklich ganz besondere Karten,lach.
Der Christstern gefällt mir auch sehr gut un die skurillen Männchen bringen mich zum Lachen.
Ich wünsch Dir eine schöne Woche,
Sabine

Kati hat gesagt…

OMG, was für obergeniale Karten, ich bin total begeistert! Ich habe auch zwei Challenges verpasst und die Sterne zu spät gezeigt - grins. Toll nachgeholt. Mir würden die Karten nich mal ansatzweise reichen....

johanna hat gesagt…

dachte schon, die weihnachtsenergie wäre auf der strecke geblieben, jetzt so gegen ostern *g*... aber ich find sie klasse!

Gabi MeWi hat gesagt…

Danke für ein laut losprustendes Lachen heute...

Chris Warner hat gesagt…

Fab cards Silvia, love the use of the Stampotique stamps and newspaper. Well caught up! Chris xxx

butterfly hat gesagt…

I love those textured poinsettias, and the kraft card look on all these creations is really cool. Gorgeous use of the book pages too...
Alison xx

Paper Creations by Shirley hat gesagt…

Beautiful collection of Christmas cards, the top one with the embossed flowers is fabulous, lots of fun designs here ! Take care, Shirleyx

Jackie hat gesagt…

What a great collection. I particularly like the first two. They are so elegant.

artwolf2009 hat gesagt…

ich glaube die letzte wäre mir persönlich zu gruselig, aber anderseits witzige Kombi.

Mynn xx hat gesagt…

So many fabulous creations! LOVE the beautiful muted tones you've used! Thanks for joining us at 52CCT! :) HUGS and have a great rest of your week! Mynn xx

Linda R hat gesagt…

These look awesome my friend. They are all great but I have to say the last two with the stars have me smiling.

Hugs~

Stempelhexe hat gesagt…

Hallo Barnie,

ich bin jedesmal aufs Neue überrascht , was Du mit den Stempeln zaubern kannst, einfach großartig.

LG
Ulla

Asha hat gesagt…

Gorgeous and very festive cards, Silvia. I love the textured flowers and the vintage vibe of your card. Thanks for joining the March Stash challenge at 52 {C}CT.
Asha

Holly hat gesagt…

What fabulous cards! I love the textured poinsettias on your first two cards and the subtle gold backgrounds. The rest of your cards are so fun! Thank you so much for playing in our Holiday Inspiration challenge at Rogue Redhead Designs!

Ruth M hat gesagt…

Wow, you caught up with our challenges in spectacular fashion Sylvie, what an original group of cards and all great interpretations of our challenges! I love the big bold poinsettias on your card for our latest challenge! Thanks so much for sharing your cards with us at 52 {C}CT, please join us again soon! Ruth x

craftytrog hat gesagt…

Fantastic cards Silvia!!! x

Louise van Vuren hat gesagt…

Wow, these cards are all fab! Love the colours on the flower card. Thanks for playing along at 52 CCT

Louise xx

Deborah Frings hat gesagt…

You're on a roll and have certainly caught up with the challenges. I love the ones you did for the colour challenge. And the gorgeous textured poinsettia too! Thanks so much for playing along with 52CCT this week!

Patricia H. hat gesagt…

What a fun assortment of cards for our March challenges at 52{C}CT! Hey, like they say, better late than never (which is appropriate for the timing of my commenting this week too, LOL). I love the texture of your poinsettia blossoms for the Stash Challenge.

Vicki robertson hat gesagt…

Beautiful holiday cards! Thanks for playing along with the RRD Holiday Inspiration Club!