Mittwoch, 29. Januar 2014

:::TIO::: #159 Letter "F" and Green

Wow, time's flying and another two weeks have gone. It's nearly end of the first month of this year. Over at Dragons Dream Tag It On my team mate May comes up with the letter "F" and the color Green. We are looking forward to see your creations, please keep in mind to use at least one real stamps on your tags.
As I love frogs there was no other choice than picking them ;) I took the german word Frosch.

The saying means: You've to kiss many frogs before finding a prince. ;)

And of course I've incorporated this tag into one page of my quote journal 2014. Perhaps you know the  moral of the frog and the scorpion?


Wo ist die Zeit geblieben, der Januar ist fast geschafft und der Februar klopt bald an die Tür. Heute gibt es ein neues Thema in der Buchstaben-Runde bei Dragons Dream Tag It On. Meine Teamkollegin May hat sich das "F" und die Farbe "Grün" ausgesucht. Was liegt da für mich näher, als den Frosch zu nehmen ? ;)
Nach wie vor habe ich großen Spaß in meinem Sprüche Journal zu werkeln....

Kommentare:

Elborgi hat gesagt…

Klasse!!!!!!!!!!!

LG
elma

Conny hat gesagt…

Hallo Silvia,
jaaaaa! Das kenne ich mit den Prinzen und den Fröschen :)

Anbei der Link zur Donna D. Technik:
http://donnadowney.typepad.com/simply_me/2013/11/-faber-castell-design-memory-craft-gelatos-dry-techniques.html
Liebe Grüße Conny

Gabrielle hat gesagt…

Every fortnight I learn a new German word! Now I know Frog is Frosch!!! I love the tag but love it even more to see it as part of your journal page - what a fab idea!

Alie Hoogenboezem-de Vries hat gesagt…

Hahahaha, oh my this is so funny and creative again Silvia...thnx so much for showing!

ULKAU hat gesagt…

Der Froschstempel ist so schön! ... und ich habe gerade überlegt, wie viele Frösche ich im Leben schon geküsste habe...

Dein Blog-Kommentar hat mich sehr gefreut - tut mir leid mit der Wort-Verifikation, ich habe sie wieder rein genommen, weil es ja auch viele Nicht-Blogger gibt.
Liebe Grüße von Ulrike

Meggymay hat gesagt…

Wonderful tag, I love the way you used it with your journal page.
Yvonne x

cheryl Baker hat gesagt…

now,this is one,cool tag,love the layout,and design,and just love,that frog hugs Cherylxxxx

Julie Ann Lee hat gesagt…

Sylvia , your frog is gorgeous. I just love the shape of him and that green you've chosen is such a lovely shade. That red really 'pops' too! Love the idea of having to kiss lots of frogs before we find our prince - love fairy-tales! This is such a great tag! Julie Ann xxx

butterfly hat gesagt…

Absolutely love your frog, and he looks splendid mounted into that great page... fantastic stamping!
Alison x

Lady Lilith hat gesagt…

Well done. I love your final illustration.

Jeannette hat gesagt…

die Seite ist total klasse,und der Frosch ist soo genial,jaaa,ich musste auch viele Frösche küssen bis ich meinen Prinz fand.

GLG Jeannette

maria's knutselplezier hat gesagt…

Super!!! I love this page a lot !!! Very funny and I love the froggs and the great green colours!!!

Greetings
Maria

Brenda Brown hat gesagt…

A great froggy tag and splendid in greens, love how you then incorporated it into your journal page xx

Gabi MeWi hat gesagt…

Jepp... so isses.

Dots Dabbles hat gesagt…

Oh I love the frog!!!! I love the saying that you have chosen too, but I have no idea about the frog and the scorpion???
A gorgeous tag beautifully shown...
Dot x

Asha hat gesagt…

That frog ... oh what a romantic pose! He's probably pining for a kiss! Love this tag, Silvia!
xxx Asha - Sunny Summer Crafts

Mrs.B hat gesagt…

This made me smile Silvia - Love your frog and it looks like he's smiling too!.
He looks great incorporated into the journal page.
Aveil xx

Rosie Schirrmeister hat gesagt…

Großartig ist das geworden, Silvia.

Ich wünsche Dir ein schönes Wochenende

craftytrog hat gesagt…

Brilliant!!! x

Terry hat gesagt…

Fabulous journal page! Love the added tag and that sentiment is such fun! Enjoy!

Netty hat gesagt…

Loving your great frog and its a fab page. Hugs Annette x

http://nettysartadventures.blogspot.co.uk/

May hat gesagt…

Love the quote so true (lol) Fabulous image of Mr Frog..fantastic work it looks brilliant on your wonderful page...Hugs May x x x

May hat gesagt…

Love the quote so true (lol) Fabulous image of Mr Frog..fantastic work it looks brilliant on your wonderful page...Hugs May x x x

mondfloh hat gesagt…

Sehr schön - und nur zu wahr! Klasse, das Thema ist ja genau Deins! Gruß Carmen

friemelchen hat gesagt…

Hach, einfach herrlich!

artwolf2009 hat gesagt…

...wohl wahr, schade dass man sie nicht auf anhieb erkennen kann

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity hat gesagt…

Love the frog. So cool and beautiful Silvia

Sandy hat gesagt…

That's not a FROSCH - that is a FROG!
Oh Silvia this is fantastic - the colors your tag with the Frog who is evidently either have heart who is either pining for a lost love or he has heart burn! I do not know the moral of the frog and the scorpion. Delightful post Silvia!!
Sandy xx

Kati hat gesagt…

Sehr cool, sowohl das Tag als auch die Seite. Der Frosch schaut unsterblich verliebt aus.

Elli p.´s Stempelvitrine hat gesagt…

Hi Silvia,
ich habe meinen Prinzen schon gefunden, aber diesen Frosch würd ich noch küssen.
LG Sabine

Sharon hat gesagt…

Think I will pass on kissing the frog but what a great tag!!!!

isisimaginings.com hat gesagt…

Your tag is gorgeous & it works perfectly with the journal page.

Jackie hat gesagt…

A great tag and it looks really good incorporated into you page.

baileyrosy.com hat gesagt…

Your frog is sensational ! Love all of the gorgeous greenery here.

Marie

Lillibelle hat gesagt…

Hehe das ist ja witzig!

johanna hat gesagt…

...und ich sehe mehrere frösche, die ich auch mal wieder rausholen sollte... stempel, meine ich;)
klasse gemacht!

ElizabethR hat gesagt…

I love your frog tag Silvia, we have a garden full of the real ones here. Elizabeth xxx