Mittwoch, 15. Januar 2014

:::TIO::: #158 Letter "L" and Script

Another two weeks have gone and here we are with a new letter over at Dragons Dream Tag It On. Today it's me to pick a letter. I've chosen "L" and my twist is to incorporate some Script on your tag. And of course, don't forget to use at least one real stamp ;)
My L-word is Lächeln... smile, there are so many wonderful smile quotes.


The quote on the tag means: He who smiles rather than rages is always the stronger.
 
Over at The Craft Barn started  a new challenge this year. Q and L.... standing for Quotes and Lyrics. I guess we will have a lot of fun. The challenge is perfect for my quote journal and I'm sure there will be many filled pages at the end of this year.
I've created a first smile page incorporating this tag. And the page is perfect for the first Q and L - theme which is to take the word(s) Smile and/or Up. For the rules please take a look -here-.


 The quote on the page means: Peace starts with a smile. Smile 5-times a day at persons you don't want to smile at. Smile for peace's sake. by Mother Teresa

Heute gibt es den nächsten Buchstaben bei Dragons Dream Tag It On. Ich durfte wählen :) und habe mich für das "L" entschieden. Als weiteres Element möchte ich Schrift auf euren Werken sehen. Und bitte vergesst nicht, mindestens einen echten Stempel einzusetzen. Mein Wort ist Lächeln.... man findet so viele tolle Lächel-Sprüche im Netz. Ich könnte da noch Seiten füllen. Für heute soll es erst einmal eine sein. Die passt dann auch gleich zur neuen Q und L- Herausforderung bei The Craft Barn. Quote and Lyrics... das werden mit Sicherheit seitenfüllende Wochen werden. Und so hoffe ich, dass ich am Ende des Jahres ein gut gefülltes Spruch-Journal in den Händen halten kann.
Und da man ohne Worte, sprich jemanden in aller Stille anlächeln kann, passt diese Seite auch wunderbar zu

Art Journal Journey - 01/2014 Stille