Freitag, 3. Januar 2014

:::TFJ::: 12 Tags of Christmas - Bonus Tag #1

Linda over at The Funkie Junkie has extended her wonderful 12 Tags of Christmas challenge -which is generously sponsored by Linda's shop The Funkie Junkie Boutique- with a bonus round including two tags. Today I come up with my version of Linda's bonus Tag #1.
I've been inspired by the distess stains background, the silver border and splatters and the colored foil. As there is still no frosted film in my stash I've had to improvise again. I took normal thick plastik foil and colored it with glimmer spray. The sentiment is stamped with Versamark and embossed with fine silver embossing powder.

Zwar ist die 12 Tags of Christmas Herausforderung bei The Funkie Junkie beendet, aber Linda hat noch eine Bonusrunde mit 2 Tags angehängt. Heute kommt meine Version von Tag #1. Inspirationen gab es auf Linda's Beispiel genug ;) Eigentlich wollte ich so schnell nicht wieder mit meinem Ersatz für die Frosted Film Folie arbeiten - das hatte doch arg gestunken.... - aber der Wind hat heute tüchtig geweht und so war es bei Durchzug einigermaßen erträglich... ;)

Kommentare:

Julie Ann Lee hat gesagt…

This is very clever interpretation of the tag. I love all the detail. Julie Ann xx

Anita Houston hat gesagt…

Gorgeous tag! Love the flower, and the green!

Sandy hat gesagt…

Silvia your a is so pretty and you are quite clever to come up with your own frosted film - good for you!
Well done - you are off to a wonderful start for 2014.
Sandy

Dots Dabbles hat gesagt…

Oh so beautiful Silvia! Gorgeous colours
Dot x

Elborgi hat gesagt…

Silvia- der Tag sieht super aus
Wünsche Dir ein schönes Wochenende
LG Elma

Linda R hat gesagt…

What a fabulous tag. I LOVE this.

Hugs~

ChaosTeam hat gesagt…

Super geworden dein Tag! Waas du da mit der Folie machst, kannst du mir bei Zeiten ja mal flüstern...
Ich habe übrigens als erstes gedacht, als ich das verkleinerte Bild in meiner Blogliste sah, das wäre eine Reihe Löcher. Ich glaube das wäre auch mal ganz cool ;-)

Brenda Brown hat gesagt…

A fabulous background Sylvia and great take on Linda's tag.
hugs {brenda} xox

Inkypinkycraft hat gesagt…

Great use of the colours which look fab together ! Happy new year ...a gorgeous make ! Hugs trace x

brenda hat gesagt…

Oh I do like this tag Silvia, perfect colour palette and superb stamping and inking.

Have a good weekend.

B x

Dagmar hat gesagt…

Wow deine Interpretation ist genial u d es hat sich gelohnt noch mal "rum zu stinken" - grins. Ich wünsche dir ein schönes Wochenende, liebe Grüße Dagmar

craftytrog hat gesagt…

Great background, & I love the flower!
Have a wonderful weekend Silvia.
Alison x

Alex hat gesagt…

Das ist ein ganz bezauberndes Tag in tollen Farben, liebe Silvia! Ich glaube, das mit dem "Rumstinken" habe ich irgendwie verpasst. Wo kann ich das denn nachlesen?

baileyrosy.com hat gesagt…

Wishing you a wonderful new year. Fabulous tag the detail is just amazing as are the beautiful colors.

Marie

Annie hat gesagt…

Hi Silvia :-) your tag is beautiful. I love the colours and your improvisation is wonderful

Best wishes
Annie x

johanna hat gesagt…

die folienteile machen sich super... und durch den bildschirm stinkts ja nicht *g*...

Patricia hat gesagt…

Georgeous tag!!!!
Greetz Patricia

catherine hat gesagt…

This looks fabulous Silvia and love the colours. Wishing you a very happy new year and all the best
x catherine

Willy hat gesagt…

What a beauty, Silvia!

Gabi MeWi hat gesagt…

Sehr cool!

Martina2801 hat gesagt…

Ein wunderschönes Tag ist das, liebe Silvia!

Vielen Dank für Deinen lieben Kommentar und Deine Glückwünsche auf meinem Blog. Ich habe Deinen Namen in die große Lostrommel geworfen.

Ich wünsche Dir ein schönes Wochenende.
LG
MARTINA

butterfly hat gesagt…

Wow - that is so beautiful, Silvia - I love the texture in the flower, and wonderful inky background.
Alison x

Kreatives von Andrea hat gesagt…

Genau meine Farben liebe Silvia.....fantasich ist dein Tag geworden, ich bin begeistert.

Ich wünsche dir noch einen schönen Abend,einen ganz lieben Gruß von Andrea

cheryl Baker hat gesagt…

This is one stunning tag hun love the colours hugs cheryl x

~*~Patty S hat gesagt…

Your tag looks super Silvia and you did a great job improvising and making it look great!
oxo

Astrid Maclean hat gesagt…

Oh Silvia, this looks fantastic!! I love your colour scheme, the background looks amazing as does the flower. Love your foil tape additions too. Super take on Linda's original!!

Gina hat gesagt…

Such a pretty tag! I love the paper flower :D XXX

Caro´s kreative Welt hat gesagt…

Wowww, das ist ein tolles Tag in wunderschönen Farben. Gefällt mir total gut.

LG Carola

Meggymay hat gesagt…

Beautiful tag, love the background.
Yvonne x

mondfloh hat gesagt…

Und schon wieder sooo ein tolles Tag, was Anderes habe ich auch nicht erwartet.....hihi! Schönes WE, lieben Gruß, Carmen

Sharon hat gesagt…

Beautiful! Love the colours - a gorgeous tag as always!! Happy New Year to you Silvia!

Chris Warner hat gesagt…

This is a gorgeous tag Silvia! I love the collage effect, the colours and fabulous textured feel. Chris xxx

Marjie Kemper hat gesagt…

What a beauty! The flower is terrific.

isisimaginings.com hat gesagt…

So beautiful!!!

Elly hat gesagt…

Klasse und so ganz nach meinem Geschmack nicht weihnachtlich. Edel trifft es besser (:o)

Shirley Chillman hat gesagt…

Love the colours here Silvia and how you have used them. Another amazing background.

Warm crafty hugs from Shirl x x

Jackie hat gesagt…

I love it. The thick plastic foil worked really well.