Montag, 25. November 2013

:::TH::: 12 Tags of 2013 - November

Today I'm sharing my version of Tim's November tag, which you can found -here-. It's all about the chalkboard stamping technique. Still with no antiquites embossing powder in my stash, I used white embossing powder and covered it with real chalk.
There's only one month left in the 12 Tags of 2013 journey, I hope, there will be a new round in 2014.


Bei meiner Version des November-Tags von Tim Holtz musste ich mal wieder improvisieren. Er benutzt für die Kreidetechnik ein spezielles Embossingpulver, welches ich nicht besitze. Also habe ich mal wieder weiß embosst und dann mit Kreide drübergewischt.

Kommentare:

Elli p.´s Stempelvitrine hat gesagt…

Hallo Silvia,
das ist ein schöner winterlicher Tag
LG Sabine

Elborgi hat gesagt…

Silvia- Deine Tags sind immer große
Klasse
LG Elma

maria's knutselplezier hat gesagt…

Wow, wow,wow, Sylvia, I hav looked at all your beautiful Christmas tags, they are wonderfull!!!

Greetings
Maria

johanna hat gesagt…

und wieder sehr schön! ich finds auch toll, dass du immer ausweichmöglichkeiten zu den produkten findest, denn man kann vom meister einfach nicht alles haben:)

Sharon hat gesagt…

Great tag!

Kati hat gesagt…

Boa wie genial, das muss ich auch mal probieren!!!

Brenda Brown hat gesagt…

A fabulous take on Tim's tag Silvia, love the snowflakes and skate.
hugs {brenda} x0x

Dagmar hat gesagt…

Wow das ist super geworden!!!

friemelchen hat gesagt…

Klasse, so richtig schön winterlich!
lg Uli

froebelsternchen Susi hat gesagt…

toll improvisiert - das gefällt mir wieder super gut!

Kreatives von Andrea hat gesagt…

absolut gelungen und ganz wundervoll anzuschauen liebe Silvia...

Ich wünsche dir einen schönen Abend, sei ganz lieb gegrüßt von Andrea

Karin hat gesagt…

gorgeous winter tag, love the skates!!
Groetjes karin

butterfly hat gesagt…

I can't believe there's only one month left... Love your take on the chalkboard - the snowflakes look lovely, and the skates are a great addition!
Alison xx

Alie Hoogenboezem-de Vries hat gesagt…

Such a nice winterfeel Silvia...creative tag!

Astrid Maclean hat gesagt…

Oh LOVE your version Silvia, those little bits of red really make it look cheerful, love the skate and the sentiment letters look great too!!

Caro´s kreative Welt hat gesagt…

Oh wowwww, dein Tag ist wunderschön. Toll improvisiert. Auf die Idee bin ich nicht gekommen und ich habe aufgegeben. Ich glaube, ich muss bei dir angucken *g*.

Wünsche dir eine schöne Woche.
LG Carola

lynnesbowsandbelles hat gesagt…

That ice skate stamp is lovely and as a whole I think your tag is fabulous. Imagine, you actually used chalk - how fabulous!
Wishes
Lynne

Patricia hat gesagt…

Beautiful Silvia, loveley tag!
Greetz Patricia

Shirley Chillman hat gesagt…

Not tried this technique yet Silvia but it is on my to do list after seeing how gorgeous this tag is.

Warm crafty hugs from Shirl x x

Sternchen hat gesagt…

Superschönes Tag!

craftytrog hat gesagt…

Wonderful tag, great technique! x

BJ hat gesagt…

Love the way you have added a subtle colour in yours and the black and white string tie on the top too. BJ

Annie hat gesagt…

Love your tag Sylvia and what great improvisation

TFS and best Wishes

Annie x

Anjas-Artefaktotum hat gesagt…

Oh Silvia,
auch das Tag ist total schön, das würde ich mir am liebsten zum Geb. wünschen:-)
LG Anja

Barb Cady hat gesagt…

That's lovely Silvia, how clever to use white embossing powder, the tag is great! X

Terry hat gesagt…

Love this tag! Great use of the chalk technique and I love the pop of red with the skates and snow! Love it!

Sue hat gesagt…

This is gorgeous Sylvia, I love the stamps you've used and great chalking technique xx

Jackie hat gesagt…

Wow, this looks so good, Silvia. Wonderful!

Claudia hat gesagt…

Wunderschöne Werke sind hier wieder entstanden, ich bin hin und weg.
Zu meiner Schande muß ich gestehen, das ich noch nicht eine Weihnachtskarte gemacht habe :(
Ich hoffe, das ich durch deine tollen Anregungen auch mal in die Hufe komme.
Lieben GRuß
Claudia

Sandy hat gesagt…

Your make is snow fun and I really hope we get some snow this winter. I have been up to my ears so am late getting around but I sure haven't forgotten how much I enjoy visiting you!! Happy Holiday Silvia!
sandy

Buttons hat gesagt…

You have captured chalkboard perfectly here Silvia. Love this one. Jenny x