Freitag, 11. Oktober 2013

:::TH::: CC102 - Day #4

It's day #5 at Creative Chemistry 102 and I'm still behind. Today I share my creations of day #4 - all about alcohol inks. Once again a bit improvisation. I don't own the TH tinsel twin but found something similar in my stash ;) Participants of the CC 102 will miss the Faux Patina version here as I don't own the snow cap mixative. Will have to try something else this weekend, but not today ;)


Monoprint

Ombré

Faded Layers

Tinted Tinsel

Heute nun meine Werke vom Tag 4. Noch eine Aktion und dann ist es geschafft.... Die Videos vom Tag 5 habe ich mir bereits angeschaut, mal schauen wann ich starte. Auch heute hieß es wieder improvisieren und eine Technik (Faux Patina) musste ich erst einmal zurückstellen - dazu benötigt man Snow Cap Fixative... besitze ich nicht... Am Wochenende werde ich mal etwas ausprobieren, vielleicht klappt es ja.