Dienstag, 20. August 2013

:::TH::: 12 Tags of 2013 - August

First of all I want to thank Tim and his team for picking my July tag as one of their favorites, It was a wonderful surprise and I'm really honored. For the August tag in the 12 Tags of 2013 journey it's going back to the roots... stamping and masking, that's where my stamping experience -nearly 20 years ago-  begun. To learn all about the technique and T!m's travel theme this month please take a look -here- over at his blog.
I'm joining:
Paperminutes - #283 Cars

Zurück zu den Wurzeln geht es in diesem Monat bei den 12 Tags of 2013 für mich. Heraus mit Stempeln und Maskierpapier... So hat es vor knapp 20 Jahren bei mir mit dem Stempeln angefangen. Prägeschablonen, Stanzen, Design Papier und all die wunderschönen Dinge, die wir heute kennen gab es seinzerzeit noch nicht wirklich.
Und was habe ich mich gefreut, als ich entdeckt habe, dass Tim und sein Team mein Juli-Tag als eins ihrer Favoriten ausgesucht haben :)