Sonntag, 30. Juni 2013

:::FSC::: #51 Mail Time

It's the last day of this month, we've half of the year behind us, time's flying.... still no summer in sight. Today a new challenge at Fashionable Stamping Challenges starts, it's Mail Time, we are looking forward to your interpretion. Please keep in mind that we are a stamping challenge and that we need to see mainly stamping on your project.
As usual we are sponsored by FlonzCraft and one lucky person can win a voucher of $20.
I've created my envelope and the tag using Distress stains and water droplets. The flying man is colored with ProMarker. All images are from the Learn to Fly plate.
It's my last project as a design team member, I really enjoyed my time at Fashionable Stamping Challenges, but it's time to say good-bye, now. Life is changing and I need more time for other things.



Heute startet die neue Herausforderung bei Fashionable Stamping Challenges. Ein weit gefächertes Thema rund um Briefe und Post, wir sind schon sehr auf eure Interpretationen gespannt. Aber bitte denkt daran, dass wir eine stempelige Herausforderung sind und Gestempeltes auf euren Werken sehen möchten. Gesponsert wird FSC wie immer von FlonzCraft und es gibt einen $20 Dollar Gutschein zu gewinnen.
Dieses ist übrigens mein letzter Beitrag als Design Team Mitglied. Ich werde FSC verlassen, es waren wundeschöne 2 Jahre in einem ganz tollen Team, aber nun ist die Zeit reif für Veränderungen und so gehe ich mit einem tränenden und einem lachenden Auge.
Die Hintergründe sind mal wieder mit Distress Stains entstanden, zusätzlich habe ich beim Tag mit Wasser gespritzt, ich mag den Effekt sehr.