Montag, 20. Mai 2013

:::TH::: 12 Tags of 2013 - May

Still longing for warmer und sunny days.... Round about 15° C today... Raining this morning and grey during the rest of the day...  no sun .... It's a pain. Okay on the other hand time for my stamps :D
Today I'm coming up with my May version of Tim's 12 Tags of 2013 round. Looking through my stash I  found some rub sheets, really old ones ;) It was very difficult to rip them off. To learn more about the techniques and this challenge please take a look -here-.

Das Wetter heute war mal wieder ideal zum Stempeln ;) Ich muss allerdings gestehen, dass mir Sonnenschein und Wärme lieber gewesen wäre. So langsam aber sicher könnte es mal wärmer werden.
Heute nun meine Version des Mai-Tags von Tim Holtz. Hihi, ich habe sogar noch Bögen mit Transferbildern gefunden - die haben schon recht lange im Vorrat geschlummert... entsprechende Mühe hatte ich auch beim Abrubbeln ôô