Mittwoch, 3. April 2013

:::Waiting for Spring and looking forward to the Art Specially:::

Seems the lady on my tag is dreaming.... dreaming and waiting for spring. It's still cold here in Lower Saxony, the sun is shining but the temperatures are -2°C. Not my cup of tea :D
Some more days and I hope to see many of my dutch blogging friends in Zeist at the Art Specially ... I'm looking forward to you :) You'll find me at the Stempelei stand.

Today I like to share a spring themed tag created with images from Stempelei. For the background I've used one of my monoprint backgrounds again. For more details please take a look -here-.

I'm joining the following challenges:
Twisted Tuesday - 2TC47 Animals and Flowers
Love Rubberstamps - #46 Anything Goes
Sweet Stamps BLOG - #111 Spring Pastels
Clear it Out - Twist: Theme Spring and Stash Flowers (there are always handmade flowers in my stash)


Wie es ausschaut träumt die Dame auf dem Tag von besseren Zeiten... wahrscheinlich träumt sie vom Frühling, da geht es ihr wie mir. Zwar verwöhnt uns die Sonne dieser Tage mit ihren Strahlen, aber von Wärme kann keine Rede sein. Das Thermometer will einfach nicht über die Null-Grad-Grenze klettern. Seufz.
Nun denn, jetzt steht erst einmal das Zeist-Wochenende vor der Tür. Ich werde mich morgen auf den Weg nach Hannover machen und am Freitag geht es dann gemeinsam mit Sabine und den Stempelei-Utensilien nach Zeist. Ich hoffe sehr, dass ich einige von euch dort treffen werde :) Ihr findet mich am Stempelei-Stand.

Der Tag-Hintergrund ist mal wieder von der letzten Monoprint-Aktion (über Ostern habe ich gemeinsam mit meiner Tochter weitere Hintergründe gestaltet... mal schauen was ich daraus machen werde, vielleicht ein Journal...). Die Motive sind von Stempelei, weitere Einzelheiten findet ihr -hier-.

Kommentare:

Patricia hat gesagt…

Beautifull tag and yes indeed where is the SPRINGTIME?????? lol
Greetz Patricia

maria's knutselplezier hat gesagt…

Beautifull and romantic tag , love the stamp a lot (I have it too) and lets hope springtime will come soon!!

Greetings
Maria

Felicie hat gesagt…

Tolles Tag.Der Dame geht es wie mir ich träume auch vom Frühling aber der ist leider noch nicht in Sicht.
Liebe Grüße
Felicie

Dagmar hat gesagt…

Oh ja - Frühling wäre echt toll - angeblich ab nächste Woche :o)

Das Tag ist wunderschön gestaltet - gefällt mir sehr gut.
Ich wünsche dir viel Spaß auf der Messe - da wäre ich auch gern hin gefahren. Liebe Grüße, Dagmar

Marjie Kemper hat gesagt…

How beautiful! The flowers are amazing and love the white pen touches. Enjoy your time with friends!

Janny Jager 't Hooft hat gesagt…

Great tag Silvia and i hope it will be spring very soon.

Greetings Janny

crafty-stamper hat gesagt…

great tag and love the flowers-thanks for joining us at Twisted Tuesday
Carol DT x
we have sun too but also very cold wind !!!

ChaosTeam hat gesagt…

schönes Tag, jetzt sehe ich endlich mal wie die Blüten aussehen mit der Stanze, das hat mich immer schon interessiert

Meggymay hat gesagt…

Beautiful tag, hope Spring will get to my part of the UK soon.
Yvonne

Alie Hoogenboezem-de Vries hat gesagt…

A Cute collaged tag Silvia!

Perhaps till Zeist!!
kind regards, Alie :-)

catherine hat gesagt…

Great image and colours on this tag Silvia. I am also still dreaming for the spring days to arrive. Hope you have a fantastic time with your friends
x catherine

Samantha Read hat gesagt…

A delightful tag Silvia.

Tracie hat gesagt…

Beautiful tag. Thanks for joining us at Twisted Tuesday Challenges.

Jackie hat gesagt…

A lovely romantic tag. The flowers are beautiful.

Dots Dabbles hat gesagt…

Lucky you Silvia, to meet up with some blog friends! I love the combination of styles in this tag.
Dot x

Faye hat gesagt…

This is so gorgeous, Silvia. I especially like those wonderful handmade flowers.

zirpeline hat gesagt…

Ein tolles Tag,liebe Silvia,
gefällt mir super!!!

LG Marion

Kreatives von Andrea hat gesagt…

Traumhaftschön liebe Silvia, da träumt die Dame wie ich und viele andere mehr vom Frühling, der doch endlich kommen soll...und jetzt freue ich mich auf deine HG's und was daraus geworden ist.

Ich wünsche dir einen schönen Tag, sei ganz lieb gegrüßt von Andrea

craftytrog hat gesagt…

A beautiful Spring tag! Have a fun weekend at Art Specially! x

Linda R hat gesagt…

This is such a cute tag. So a wonderful design. I know it has me smiling..

Hugs~

Brenda Brown hat gesagt…

Lovely colours and mix of images. Enjoy the show.
Hugs Brenda xox

Ephemera hat gesagt…

Hi Silvia fantastic tag loving the image. The cold weather certainly hasn't dampened your creativity. Ii is still freezing in the UK too. xx

Elizabeth hat gesagt…

Wunderschönes Tag!! Das Wetter ist hier das gleiches, aber mann hat gesagt, es wird langsam besser.
Ich komm wieder Samstag nach Zeist.

Sophie hat gesagt…

Herrlich, ich erkenne gleich die "Fromme Helene" oder?
Von Wilhelm Busch auf jeden Fall.
Köstlich das Tag :-)

Und - ich warte auch schon lange auf den Frühling... :-(

Sophie

Elli p.´s Stempelvitrine hat gesagt…

Hallo Silvia,
dein Tag weckt wirklich Frühlingsgefühle. Das Fenster wirkt sehr gut dazu.Viel Freude in Zeist. Mir ist das zu weit.
LG Sabine

manus hat gesagt…

Sehr schöne Farbzusammenstellung und Alles so wunderbar romantisch *hach*. Nun soll er ja endlich kommen der Frühling - nächste Woche! Bin mal gespannt! Viel Spaß in Zeist!
Alles Liebe, Manuela

Caro´s kreative Welt hat gesagt…

Hallo Sivia, dein Tag ist wieder wunderschön.
Viel Spaß auf der Messe.

LG Carola

butterfly hat gesagt…

Such lovely warm colours (now we need the warm weather please!), and the flowers are beautiful! I'm not yet in the habit of making flowers in advance so that they're ready in my stash... must do that as it would make life so much simpler when I need a flower!!
Alison x

artwolf2009 hat gesagt…

toll geworden und viel Spaß und Erfolg auf der Messe

Terry hat gesagt…

Such lovely flowers to go along with this wonderful tag! Wishing you Spring really soon!

Holly AKA KopyKat hat gesagt…

Oh what a fabulous tag, love the images and the fabulous flowers. Thanks for playing with us over at Loves Rubberstamps!!! Be sure to watch for our Blog Hop this Sunday!

Sue hat gesagt…

Fabulous Silvia, I love your flowers xx

Shari Nelson hat gesagt…

Hope it warms up soon for ya! I am in Minnesota, USA, and it is still cold here too! We had snow today! It won't last but come on....
I'm reminded of spring when I look at your tag. Can't wait for it to come! This is very pretty. Thanks for joining the Twisted Tuesday challenge!

Stempelhexe hat gesagt…

Kann meinen Blick gar nicht abwenden, was für ein tolles Teil.

LG
Ulla

Sharon hat gesagt…

Beautiful!

Kim Dellow hat gesagt…

Ooo Silvia, gorgeous tag. So looking forward to Spring and a bit of warmth! Have a nice weekend. Kim

vicki hat gesagt…

Such a pretty tag :) love the colours too just thought I would stop by your blog and say hello :)

Vic

Laura W hat gesagt…

Silvia your flowers are great! Thank you for joining us at the Clear it Out Challenge Blog :)

Marcy hat gesagt…

Beautiful tag! Love the image and those pretty flowers! Thanks so much for joining our challenge over at Loves Rubberstamps! :)

Chris Warner hat gesagt…

Unusual design and unusual colours but they work, what a fab tag! Chris xxx

Lindsay Craftymonster81 hat gesagt…

Really fabulous, I love the die cuts
Lindsay xx

Claudia hat gesagt…

Ich träum mit der Dame mit vom Frühling. Ein tolles Tag.

Tracie hat gesagt…

Great tag. Thanks for playing with us at Twisted Tuesday Challenges.