Samstag, 20. April 2013

:::TCB::: Alpha Challenge - Letter W

Another letter for the alpha/dictionary challenge at The Craft Barn. It's W - time and again with a little twist. We've to use Circles on our backgrounds. Looking into my French-German dictionary I didn't believe my eyes ;) Eight (!!!) only 8 words with "W". Starting with 'wagon' and ending with 'western'. The next page starts with "X". I've scanned both pages for you ;)
So I've decided to take "wagon" (trail, railway).





Heute meine Seite für den nächsten Buchstaben bei The Craft Barn. Als ich in das Französisch-Deutsch-Wörterbuch geschaut habe, dachte ich, ich traue meinen Augen nicht. Es waren gerade mal 8 Wörter.... keine besonders große Auswahl, aber immerhin. Mit "wagon" für Eisenbahn konnte ich was anfangen. Auf der nächsten Seite geht es gleich mit "X", "Y" und "Z" weiter.