Freitag, 22. Februar 2013

:::Stempelei::: Geldkarte

Gut, dass man Beiträge auf Termin schreiben kann... Ich bin in Bielefeld und trotzdem gibt es die nächsten Tage hier etwas zu sehen.
Heute eine Geldkarte der etwas anderen Art. Der Hintergrund ist Monoprint und die Motive von Stempelei. Einzelheiten zur Karten findet ihr auf der Stempelei-Seite -klick-


The next days you will found sheduled posts on my blog as I'm still in Bielefeld.
Today I'm sharing a special birthday card, the shopping trolley is stamped on plastic (plastic wrap from an Alteration Die Cut) with StazOn and colored backwards with 3-D stamp paint. The background is a monoprint piece.
All images are from Stempelei, you can read more details -here-.

Kommentare:

Karin hat gesagt…

have fun!

Marjie Kemper hat gesagt…

What a great image - I've not seen that before and you used it so beautifully.

Terry hat gesagt…

Love those tickets in the shopping card! Great card!!! Have a fabulous weekend!!

artwolf2009 hat gesagt…

Das ist echt der Hammer, gefällt mir supi

brenda hat gesagt…

Hope you are having a good craft retreat Sylvia and thanks for taking the time to schedule another lovely piece of artwork.

B x

Elizabeth hat gesagt…

Wunderschöne Karte!! Ganz tolle Motive. Ich hoffe du hast viel Spass in Bielefeld.

Elborgi hat gesagt…

gefällt mir sehr gut
LG
Elma

Dagmar hat gesagt…

Die ist super klasse und der Hintergrund gefällt mir absolut gut!
Ich wünsche dir ein super schönes Wochenende,
Dagmar

baileyrosy.com hat gesagt…

Hope you are having a wonderful time , another stunner from you !

Marie

butterfly hat gesagt…

Blogging on the go... very organised - I'm going to have to get my act together for that soon! Love the background on this, the multicoloured section looks beautiful!
Alison x

Anjas-Artefaktotum hat gesagt…

Ja so eine hätte ich auch gerne*g*
Klasse Teil, gefällt mir sehr gut und sicher auch dem Empfänger!
Schönes WE und lG Anja

lynnesbowsandbelles hat gesagt…

The background is fabulous and that stamp is so unusual.
Wishes
Lynne

Meggymay hat gesagt…

Wonderful card, love the shopping cart.
Yvonne

Joan hat gesagt…

Love the card Sylvia, fabulous background and I love the shopping trolley

Elli p.´s Stempelvitrine hat gesagt…

Eine grandiose Idee mit dem Einkaufswagen!
LG Sabine

Alison hat gesagt…

A fab card Silvia! x

Chaosmaus hat gesagt…

Super Idee, gefällt mir total gut.

Chris Warner hat gesagt…

This is fab' Silvia, love it. Chris xx

Janny Jager 't Hooft hat gesagt…

Very beautiful Silvia.
i like the stamp and the way you used it ,with the money and the ticket in it.
Greetings Janny

Jackie hat gesagt…

I really like this. The background looks so good and provides such depth.

Piarom hat gesagt…

Geniale Idee, da hat sich sicher jemand ganz dolle gefreut !!