Donnerstag, 21. Februar 2013

:::Medina - Weekend:::

Only a few hours left and I will start my trip to Bielefeld. It's Medina time again and I'm looking forward to see my stamping friends... especially my dear friend Bianca... We all will spend the next four days at Haus Einschlingen and I'm sure we'll have a lot of fun again.
I've created this tag during the last Medina in summer 2012 using the special Medina stamp. Yes, we always get a wonderful special stamp.
See you next week.....


Hach, es ist wieder soweit - nachher geht es los in Richtung Bielefeld. Ich hoffe, dass uns das Wetter milde gestimmt ist und es der Winter nicht allzu streng mit uns hält. Jetzt freue ich mich aber erstmal auf ein Wiedersehen mit den anderen Stempelverrückten, insbesondere freue ich mich aber auf mein liebe Bianca Wir werden mit Sicherheit tolle Tage miteinander verbringen und am Ende vielleicht auch etwas Kreatives vorweisen können.... Bei mir bin ich mir da allerdings nicht so sicher... ich habe nämlich noch keinen Plan. Oups.....

Bis nächste Woche dann .....

*Nachtrag - 10.00 Uhr .... Mittlerweile steht der Plan, ich habe Acrylfarben, Schablonen und mein Journal eingepackt - mal gucken was daraus wird. Der Winter ist voll über uns hereingebrochen - es schneit seit gestern und wir haben -6° Seufz - Kein Wetter und vor allem keine Straßenverhältnisse die man sich für eine längere Autofahrt wünscht. 

Kommentare:

Paula Whittaker hat gesagt…

A fab quirky tag!

Brenda Brown hat gesagt…

Have a fabulous time. Looking forward to hearing all about it.
Hugs Brenda xox

johanna hat gesagt…

vieeeel spaß & grüße an alle!!!!!

Jackie hat gesagt…

Love the tag!
Hope you have a great time with your friends.

Fliss hat gesagt…

Fabulous tag Silvia and love the quirky image and bright colours.
Have a fabulous time on your stamping fest.
Fliss xx

Dagmar hat gesagt…

ein tolles Tag!!!
Boah da wäre ich auch gern dabei - hihihi - unter lauter Stempelwütigen - ich wünsch dir ein mega tolles Wochenende!
LG Dagmar

Sophie hat gesagt…

Spitze, und dann noch witzig :-)
Klasse Idee !

brenda hat gesagt…

Had a good time Sylvia, it is always nice to meet up with crafty friends.

B x

Sunshine Girl hat gesagt…

This is so lovely - great colours and I love the stamp handles dotted around everywhere. Have a fabulous few days away, it sounds such fun!

Sharon hat gesagt…

Looks great - love the embossed background!

Rosie hat gesagt…

Ein tolles Tag ist das geworden. Ich wünsche Euch allen viel Spaß beim Medina.

inkypinkycraft hat gesagt…

have a great time!
sorry if I have missed some comments hand makes typing slow and painful hugs trace x

monique hat gesagt…

have fun

sorry I am not around on your blog lately, but super busy ;-)

ElizabethR hat gesagt…

I wondered what you were counting down to, have a great time, and fab tag by the way! Elizabeth x

June Macfarlane hat gesagt…

Hi Sylvia this is superb. I always love your work. I hope you have a wonderful trip and lots of fun.
Hugs June x

Meggymay hat gesagt…

Hope you have a super time and have loads of fun.
Yvonne x

Claudia hat gesagt…

Na ich hoffe, Du bist heil angekommen, hast viel Spaß und kommst auch heil wieder nach hause.
Bin schon auf Deine Werke gespannt.
Lieben Gruß
Claudia

Terry hat gesagt…

What a great tag, Silvia! Love the images! It is always such a great time to meet up with friends and a stamping weekend, all the better! Have a wonderful time!

Ephemera hat gesagt…

Stunning tag Silvia, have a fabulous time at Medina. XX

Izzwizz hat gesagt…

Love that tag, what a great reminder of your trip. Have a fab time Silvia, I'm looking forward to seeing what you make :-)

Kreatives von Andrea hat gesagt…

Ich wünsche dir schöne Tage, und drücke dir die Daumen, dass das Wetter nicht nur aus Schnee besteht.....dein Tag ist mal wieder grandios, was für ein tolle Idee, die Stempel auch an den einzelnen Bändern zu befestigen....absolut gelungen...

Einen ganz lieben Gruß von Andrea

Margret Brandt hat gesagt…

Viel Spass... hoffe du bist gut hin gekommen.. Das Tag sieht überigens klasse aus :-)

Janny Jager 't Hooft hat gesagt…

Have a great time Silvia and the tag is beautiful.
Greetings Janny

Barb Cady hat gesagt…

Great tag and it sounds interesting, I hope you have a wonderful time. X

artwolf2009 hat gesagt…

Der tag ist ja fetzig geworden. Viel Spaß in Medina

butterfly hat gesagt…

Hope you have a wonderful trip, and I look forward to seeing lots more amazing projects like this tag - I remember all the fab inspiration you created last time!
Alison x

catherine hat gesagt…

This looks great Silvia and the colours are fantastic. Hope you have a great time
x catherine

Linda R hat gesagt…

What a fun tag you have here. I do hope you have fun once again on your crafting trip.. Sounds like fun.

Hugs~

Anita Houston hat gesagt…

Medina? Jealous! A weekend with the gals sounds fab! Great tag. Love the bits at the top!

Marjie Kemper hat gesagt…

Fab tag, Silvia. Hope you are having a wonderful time!

Jackie hat gesagt…

I'm glad you enjoyed your weekend. I hope the stomach bug didn't spoil it too much.