Freitag, 25. Januar 2013

:::TCB::: Alpha Challenge - Letter C

Another page in my dictionary. The second letter at The Craft Barn's Alpha Challenge is "C". Looking through the C-pages in my french dictionary I found some inspiring words. Cochon (Heart/Herz) on the left side and Coeur (Pig/Schwein) on the right sight. So I've created a double page. I've had a lot of fun playing with my NeoColor II, Twinkling H2O and the funny pigs (really very old stamps) :D
It's still very cold her in Lower Saxony -8°C and no sunshine for days. Did I mention that I'm longing for spring.... or better for summer?
I'm joining:
Stampotique Designers Challenge - SDC#84 Love Theme

Zeit für eine weitere Seite in meinem Wörterbuch. Buchstabe C ist gefragt, da war die Auswahl wirklich groß, ich konnte mich kaum entscheiden und so ist eine Doppelseite mit zwei Wörtern entstanden. Bei diesem trüben und grauen Wetter (seit Tagen keine Sonne mehr und das Thermometer scheinbar bei -8°C wie festgetackert) mussten es fröhliche Farben und witzige Motive sein ;) Erwähnte ich schon, dass ich auf den Frühling (oder noch besser) auf den Sommer warte?!