Montag, 17. Dezember 2012

:::TCB::: #11 Calendar Challenge 2013

Circles, that's the theme for page #11 of the Calendar Challenge 2013 at The Craft Barn. As I'm going through the months #11 means November for me. I had to put my thinking cap on as I wanted to create a spooky Halloween page and normally I wouldn't have used any circle.
Firstly I stamped the graveyard with Pumice Stone and clear embossed it, then I sponged the background with Dried Marigold, Spiced Marmelade and Ripe Persimmon. The spider web is stamped with Dusty Concord. I dry embossed the circle with a spider web embossing folder and sponged it with Dusty Concord and Seedless Preserves. The skull is stamped with Black Soot, clear embossed and sponged with Antique Linen. After I've sticked all pieces together I stamped some grungy circles with white 3-D stamp paint.


Kommentare:

monique hat gesagt…

Wow thAt's awesome

froebelsternchen Susi hat gesagt…

uups.. das ist derart cool.. da wird mir direkt ein wenig ANGST ...scherz!

superklasse!

Hoffe Du hast keinen Stress und grüß Dich schon mal vorweihnachtlich..
und wünsche auch schon mal ein
frohes Fest!
Habs fein!

lg Susi

Marjie Kemper hat gesagt…

Such a rich background, Silvia... I can fall into those colors from here. Love that textured circle, too!

artwolf2009 hat gesagt…

das ist ja ein cooles Teil. Und der embosste Hintergrund zusammen mit dem Totelschädel - mega cool

Karin hat gesagt…

wow this is fabulous!and the background is fabulous!

Anjas-Artefaktotum hat gesagt…

Wieder so klasse kombiniert!Alles passt perfekt zusammen.

Jackie hat gesagt…

A fabulous spooky calendar page!

Meggymay hat gesagt…

Great page, love that skull and Cross bones.
Yvonne

May hat gesagt…

This is amazing... Love the background stamping, colours & texture.. Great embossing & the skull is perfect for November.. Love it!! Hugs may x x

Anita Houston hat gesagt…

Spooky fun calendar tag! The embossing is wonderful!

Elborgi hat gesagt…

der HG ist super-
LG
Elma

Sandy hat gesagt…

Wow wie cool.
Fantastisch gewerkelt.

Pantalaimon hat gesagt…

Wahnsinn, genau mein Geschmack!
Gefällt mir irregut!
Liebe Grüße
Tanja

brenda hat gesagt…

I really like the colours Silvia and it's very effective how you've added the circles and texture.

Sorry to have been a bad visitor lately, not been so well and still trying to catch up with everyone.

B x

Francesca hat gesagt…

Your calender looks fab and not too scary...Francesca

woodandfabric hat gesagt…

Wow! How cool is your page! I love so much the background and the grungy 3D circles! Great work!
Michelle

Ephemera hat gesagt…

Great theme and even greater creativity, love it. xx

friemelchen hat gesagt…

Eine coole Kreation, ich mag`s total!
lg Uli

Craftyfield hat gesagt…

Love your background and those grungy circles, perfect for a spooky Halloween vibe !

Introverted Art hat gesagt…

wow it reminded me of an old pirate's map!!!!

Linda R hat gesagt…

Well I think you did a fabulous job creating a spooky scene. Love how you incorporated the circles. Well done.

Hugs~

Kreatives von Andrea hat gesagt…

Hallo liebe Silvia!
Endlich schaffe ich es bei dir vorbei zuschauen. Du warst ja so fleißig in letzter Zeit. Sehr schöne Dinge sind bei dir entstanden, ich bin begeistert……Ich schaffe es aber nicht alle deine wundervollen Werke der letzten Zeit zu kommentieren, darum spreche ich dir hier in diesem Post ein dickes Sammellob für alle deine entstandenen Werke aus.

Ich wünsche dir einen schönen Abend, sei ganz lieb gegrüßt von Andrea

Lindsay Craftymonster81 hat gesagt…

Oh this is fabulous, I love the colours and the embossing and that skull is awesome
Lindsay xx

Janny Jager 't Hooft hat gesagt…

Indeed very spooky Silvia ,but also very nice with beautiful colocrs.
Greetings Janny

Rivien hat gesagt…

Moin Silvia, mönsch du hast ja echt Ausdauer! Bewunder! Ist dann dein Kalender schon fertig? Ich find den Klasse! (Also alle bisher gezeigten Monatsblätter).
Ich freue mich das dir mein Kärtchen gefällt. Ich wünsche dir viel spaß beim hören der CD! Wir lesen uns?
LG Britta

Brenda Brown hat gesagt…

A fabulous background.
Hugs Brenda xox

Jan Hennings hat gesagt…

Love this! What beautiful colors!

johanna hat gesagt…

das ist ja mal wieder der hammer! perfekt für november!

Terry hat gesagt…

You know I love this! Great background! Have a great evening!

Paper Profusion hat gesagt…

Hi Silvia - only catching up on visits now. Very scary but apt calendar - fabulous background! Thank-you for all your lovely comments on my blog over last months. Looking forward to your creations next year. Merry Christmas, Nicola x