Dienstag, 11. September 2012

:::PM::: #234 No Designpaper

One of my favorite doings ;) Nearly 99,9 % of my works are without any design paper, I love making my own backgrounds. For this tag I've used my favorite distress inks, some small pieces of an old bookpage (I think that doesn't count as design paper), than dry embossed and colored with Brilliance Moonlight White. Image and quote are from Stempelei.
The quote means: Don't forget, I'll take you in my arms give you a big hug.

I've created this tag for
Paperminutes - #234 No Designpaper


Hach, eines meiner leichtesten Übungen und immer wieder gerne gemacht. Ich schätze bei 99,9 % meiner Werke arbeite ich ohne Scrappapier. So auch bei diesem Tag, eine weiße Karteikarte, mit ein paar Minischnipsel einer alten Buchseite (das zählt bestimmt nicht zu Designpapier) beklebt, mit meinen Lieblingsstempelkissen (Distress) eingefärbt, geprägt und anschließend mit Brilliance Moonlight White übergewischt.
Motiv und Spruch sind von Stempelei.

Entstanden ist dieses Tag für
Paperminutes - #234 Kein Scrappapier