Mittwoch, 24. August 2011

:::GC116::: Primary Colors

Auf geht es bei Gingersnap Creations in die letzte Freuden-der-Kindheit-Runde in diesem Monat. Die Primärfarben (rot, gelb und blau) sind bei der #116 Color Challenge gefragt. Mein Hintergrund ist mit Bienenwachskreiden (noch aus dem Schulbestand meiner Kinder) und Babyöl entstanden.

Time for top off the Joy of Childhood month on Gingersnap Creations. For the #116 Color Challenge we ask for Primary Colors (red, yellow, blue). I've used beeswax crayons (which my children needs during their schooldays) and baby oil.

 

Kommentare:

Elli p.´s Stempelvitrine hat gesagt…

Och, wie knuffig ist das Mädelchen denn?
Hoffentlich fängt sie ein paar Sterne,ich wünsche es ihr.Dies Tag ist Dir wieder perfekt gelungen.
Hab einen schönen Tag, Sabine

Sharon hat gesagt…

This is such a beautiful tag for the new Primary Colours challenge - just love it Sylvia!

craftattack hat gesagt…

Sehr schön, Barnie! Was machst Du mit Baby Öl? Sorry, ich bin neugierig und kann mir NIX darunter vorstellen! Dir einen schönen Tag! Valerie

Marja's Stamp Addiction hat gesagt…

Silvia this is a marvelous tag. What a beauty that little girl.
Greet
Marja

Faye hat gesagt…

Silvia, this is so beautiful! Your stamp of the girl looking upward is fantastic. It has such charm about it. Very adorable. Thanks for your concern about the earthquake. I'm happy all is well. We did feel a mild after shock later in the evening.

Annchen hat gesagt…

tolle idee und der spruch rundet dieses perfekte TAG noch ab

Willy hat gesagt…

Wonderful and lovely tag!

Sandy hat gesagt…

Oh was ist das schööööööööön *schwärm*
Erinnert mich an Sterntaler.

Brenda Brown hat gesagt…

Love your use of the primary colours and the image is gorgeous.
luv and hugs {brenda} xoxox

johanna hat gesagt…

super! ich mag grundfarben sowieso sehr gerne...

viel spaß auf dem medina. *seufz*...

Alison hat gesagt…

Your tag looks amazing Silvia! I love the colour & texture! x

Netty hat gesagt…

Such an endearing tag Silvia, love how you've used the challenge colours. Annette x

Ali Manning hat gesagt…

This is a wonderful tag - I love the beeswax technique you used :)

Carola Bartz hat gesagt…

Oh, Sterntaler. Hab ich frueher immer meiner Tochter vorgelesen. Wunderschoenes Tag.

Shar hat gesagt…

Love your bold and bright tag!

Terry hat gesagt…

Love this little girl! Fabulous take on the primary colors challenge!

Jackie hat gesagt…

Such a striking tag - wonderful!

Debbie hat gesagt…

Fabulous tag Silvia! She is so precious!