Mittwoch, 8. September 2010

:::TTM::: Numbers

Zahlen, eines meiner Lieblingsthemen heute bei The Three Muses, keine Frage, dass ich dabei bin ;) und wie so häufig in letzter Zeit kam die Big Shot zum Prägen des Hintergrundes zum Einsatz. Wie bin ich die ganzen letzten Jahre nur ohne Big Shot ausgekommen :D

Numbers, one of my favourite themes on The Three Muses this week. No question, I'm in ;) Once again I've taken the Big Shot and embossed the background. I wonder how I've managed the last years without owning a Big Shot :D

Kommentare:

LynnF hat gesagt…

Wow, Silvia, this is just gorgeous! The colors, the embossing...beautiful work!

Sandy hat gesagt…

Boah der HG ist ne Wucht. Das geprägte passt super. Wunderschönes Kärtchen.

johanna hat gesagt…

du sagst es... gab es ein leben vor der bigshot? (und dabei hab ich erst seit kurzem eine!)
deine karte ist wieder ein knaller und ich stelle fest, dass du zahlen hast, die ich nicht habe!! wie geht denn sowas?? gestehe!!;)

Dieu hat gesagt…

Wow...sieht echt super aus der HG. Ist mir nie in den Sinn gekommen eine Karte danach zu prägen. Wahnsinns Idee!!! In der Stempelkunst lernt man wirklich nie aus.

vintage wil hat gesagt…

This is gorgeous!!

indybev hat gesagt…

Great colors and interesting texture. Very well done. Thanks for sharing with us this week!

Junibears hat gesagt…

Wow! a fantastic piece! xx

Taluula hat gesagt…

Oh I love the texture Silvia and the colours are gorgeous. I can tell you really enjoyed yourself making this one.

Grannie Annie hat gesagt…

Silvia ~ This is truly beautiful. The color and texture are wonderful and I love the child...great work.

Ozstuff hat gesagt…

Silvia, your artpiece is superb. The textures are fantastic and the colours are wonderful. Great work!

Dezinaworld hat gesagt…

fantastic work silvia. I love the colour and jazzy design on this piece
Hugs June xxxx

Rosie hat gesagt…

Wahnsinn, das sieht so großartig aus, Silvia. Ich bin begeistert

Jackie hat gesagt…

Love the colours, love the texture, love the numbers ... great piece, Silvia.

Eila A hat gesagt…

Silvia, your beautiful card is quite original! The background is fantastic!

Astrid Maclean hat gesagt…

Wow, love this, great piece!

Limar hat gesagt…

This is really great, a very nice card :)

Rosie hat gesagt…

I love this!! I am thinking about a Big Shot for Christmas this year, as there are so many dies that will go through it! Hmmmm, we'll see!

Nancy Maxwell James hat gesagt…

fabulous colors and design!

Netty hat gesagt…

This is terrific and the embossing folder really is great on this picture. Annette x

Christine hat gesagt…

This is really gorgeous.